1. Nazwa i adres jednostki
Urząd Gminy Głogów, ul. Piaskowa 1, 67-200 Głogów
2. Stanowisko:
podinspektor ds. sportu i współpracy ze strażą
3. Wymagania związane ze stanowiskiem:
- osoba posiadająca wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie i 3 lat pracy;
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- dobry stan zdrowia,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie;
- mile widziane doświadczenie w pracy w jednostce samorządowej w zakresie sportu.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie spraw dot. upowszechniania kultury fizycznej i sportu w gminie – ogłaszanie, rozstrzyganie i koordynowanie konkursów w zakresie sportu;
- przygotowanie i rozliczanie umów na dotację;
- współpraca z klubami sportowymi;
- pozyskiwanie środków na działalność klubów i obiekty sportowe w gminie;
- organizacja i koordynowanie zawodów i turniejów sportowych w gminie;
- prowadzenie spraw Ochotniczych Straży Pożarnych w gminie.
5. Wymiar etatu – pełen etat – 40 godz. tygodniowo;
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- budynek piętrowy, stanowisko pracy na trzecim piętrze – w budynku jest winda;
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Głogów w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- kserokopie dokumentów potwierdzających uzyskane wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy, ukończonych kursów i szkoleń,
- własnoręcznie podpisane oświadczenie załączone do dokumentacji z naboru;
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
9. Miejsce i termin składania dokumentów:
Dokumenty należy składać do dnia 06.11.2019 r. do godz. 13.00 w sekretariacie Urzędu Gminy Głogów, ul. Piaskowa 1, 67-200 Głogów (III piętro, pokój nr 319). Dokumenty należy składać w kopercie opisanej następująco: „Oferta na stanowisko podinspektora ds. sportu i współpracy ze strażą w Urzędzie Gminy Głogów”.
W przypadku przesłania oferty pocztą decyduje data wpływu do urzędu. Wójt Gminy Głogów
Bartłomiej Zimny