Tekst łatwy do czytania – easy to read (ETR)
19 stycznia 2025

Urząd Gminy Głogów

Urząd Gminy Głogów, w skrócie Urząd Gminy  znajduje się przy ulicy

Piaskowej 1.

To jest budynek urzędu, w którym pracuje wójt i urzędnicy.

Przed budynkiem urzędu są dwa miejsca parkingowe dla osób

ze szczególnymi potrzebami.

Do budynku można wejść wejściem głównym od strony ulicy Piaskowej.

W budynku znajduje się winda której wymiary pozwalają na swobodny przejazd osobom ze szczególnymi potrzebami.

Wejście do urzędu

Po wejściu do budynku urząd jest na drugim i trzecim piętrze budynku. Biuro Obsługi Klienta znajduje się na środku trzeciego pietra. Tutaj można załatwić wiele spraw.

Obsługa osób ze szczególnymi potrzebami odbywa się poza kolejnością.

Kto jest wójtem gminy?

Wójtem Gminy Głogów jest Bartłomiej Zimny. Wójt to osoba, która rządzi gminą.

Wójtowi w pracy pomagają zastępca wójta, sekretarz, skarbnik oraz wielu pracowników.

Czym zajmuje się urząd?

W urzędzie można się zameldować, zgłosić prowadzenie własnej firmy, wyrobić dowód osobisty, zgłosić, gdy urodzi się dziecko.

To w urzędzie otrzymasz akt zgonu czy akt urodzenia.

Urząd zajmuje się budżetem gminy, ustalaniem jakie będą podatki, drogami, chodnikami, ścieżkami.

To tutaj dostaniesz pozwolenie między innymi na wycięcie drzewa.

Dzięki Urzędowi powstają nowe budynki. Urząd robi remonty, buduje i naprawia drogi gminne,

zajmuje się ochroną środowiska.

Jest kilka sposobów w jaki osoby z niepełnosprawnościami mogą załatwić sprawę w urzędzie:

napisanie pisma i wysłanie go listem na adres:

Urząd Gminy Głogów,

ul. Piaskowa 1

67-200 Głogów

    złożenie pisma w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Gminy Głogów,

    napisanie wiadomości i wysłanie jej na adres e-mail: [email protected]

    telefonicznie pod numerem: 76 836 55 55

    wysłać pismo za pomocą platformy edroęczenia na adres:  PL-89467-45807-DBDFS-27

 Do tego sposobu trzeba mieć Internet i swoje konto na edroęczeniach.

Osoby głuche i słabosłyszące mogą kontaktować się z urzędnikiem.

Do urzędu można też przyjść z psem przewodnikiem, który pomaga osobie przy poruszaniu się.

Jak skontaktować się z urzędem?

Urząd czynny jest:

od poniedziałku do środy 7:30 – 15:30

w czwartek 7:30 – 17:00

w piątek 7:30 – 14:00  

Jeżeli chcesz skontaktować się z urzędem telefonicznie, zadzwoń na numer: 76 836 55 55

Innym sposobem skontaktowania się jest napisanie wiadomości na adres e-mail: [email protected]

logo

Gmina Głogów

Oficjalny gminny serwis internetowy Gminy Głogów

Kontakt

Adres:ul. Piaskowa 1, 67-200 Głogów
Telefon:(76) 836-55-55
Telefon/Fax:(76) 836-55-67
E-mail:[email protected]
NIP:693-10-13-775
REGON:000536686
KONTO BANKOWE: 98 8646 0008 0000 0000 6161 0002

Godziny pracy

Poniedziałek : 7:30 - 15:30
Wtorek : 7:30 - 15:30
Środa : 7:30 - 15:30
Czwartek : 7:30 - 17:00
Piątek : 7:30 - 14:00