W związku z zawarciem przez Gminę Głogów umowy w Konkursie Grantowym Cyfrowa Gmina – wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR”, zostanie zakupionych 78 szt. sprzętu komputerowego celem przekazania dla uprawnionych uczniów zamieszkałych teren naszej gminy.
W najbliższym czasie będzie ogłoszony przetarg na zakup sprzętu komputerowego (20 szt. komputerów stacjonarnych, 55 szt. laptopów i 3 szt. tabletów). Zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, wyłoniony zostanie wykonawca zamówienia, który będzie dostarczał sprzęt, który następnie przekażemy Wnioskodawcom.
Dopiero po dopełnieniu tych formalności będziemy kontaktować się z Wnioskodawcami w celu umówienia się na podpisanie umowy i ustalenia sposobu przekazania sprzętu.
Pragniemy przypomnieć, że Gmina Głogów jest zobowiązana do utrzymania efektów projektu przez okres 2 lat od zakończenia projektu oraz do monitorowania utrzymania tych efektów. Oznacza to, że w tym czasie osoby, które otrzymają sprzęt nie będą mogły go zbyć a gmina będzie kontrolować jego posiadanie i wykorzystywanie zgodnie z celami programu. Te zasady zostaną określone we wspomnianej wcześniej umowie.
Dodatkowo prosimy o zapoznanie się z procedurami monitorowania utrzymania efektów projektu (w załączeniu).
Prosimy śledzić informacje nt. programu Granty PPGR na naszej stronie internetowej www.gminaglogow.pl.