馃殥Zjazd Oddzia艂u Powiatowego Zwi膮zku Ochotniczych Stra偶y Po偶arnych RP Powiatu G艂ogowskiego馃殥
w艂adze powiatowe stra偶y - wybory
20 stycznia 2022

馃敹 W dniu 14 stycznia 2022 w miejscowo艣ci Kaczyce odby艂 si臋 walny Zjazd Oddzia艂u Powiatowego Zwi膮zku Ochotniczych Stra偶y Po偶arnych RP powiatu g艂ogowskiego.

馃敹 Celem zjazdu by艂o przedstawienie sprawozdania Zarz膮du Oddzia艂u za ostatnie pi臋膰 lat dzia艂alno艣ci, wyb贸r nowych w艂adz oraz komisji rewizyjnej na now膮 kadencj臋.

馃敹 W zje藕dzie uczestniczyli W贸jt Gminy G艂og贸w 鈥 Bart艂omiej Zimny oraz przedstawiciele OSP z Gminy G艂og贸w.

馃敹 Spotkanie by艂o r贸wnie偶 okazj膮 do podzi臋kowania oraz przekazania wyr贸偶nie艅 za dzia艂alno艣膰 na rzecz swoich oraz innych jednostek, cz艂onkom z terenu naszej gminy.


W艣r贸d odznaczonych znale藕li si臋:


鉁旓笍 Druh J贸zef Czuchran z OSP Ruszowice 鈥 Z艂oty medal za zas艂ugi dla po偶arnictwa,

鉁旓笍 Druh Daniel Kwiecie艅 z OSP Przedmo艣cie 鈥 Z艂oty Medal za zas艂ugi dla Po偶arnictwa

鉁旓笍 Druh Marcin Kuchnicki z OSP Przedmo艣cie 鈥 Srebrny medal za zas艂ugi dla po偶arnictwa.

鉁旓笍 Druhna Natalia Uran z OSP Przedmo艣cie 鈥 Br膮zowy medal za zas艂ugi dla po偶arnictwa,


Kandydatami z terenu Gminy G艂og贸w do sk艂adu Zarz膮du Oddzia艂u Powiatowego wybranymi na zje藕dzie Gminnym byli:

Druh Henryk Wanat, kt贸remu powierzono funkcj臋 wiceprezesa oraz druh Daniel Kwiecie艅.

 

Delegatami na zjazd byli:

鉁 Druhna Magdalena 艢lusarczyk,

鉁 Druh Andrzej Czyczyk,

鉁 Druh Krzysztof Zawadzki,

鉁 Druh Adrian Czyczyk,

鉁 Druh Hubert Budzi艅ski.


馃憠 W sk艂ad komisji rewizyjnej wszed艂: Druh Andrzej Czyczyk jako przewodnicz膮cy. Natomiast druh Henryk Wanat zosta艂 r贸wie偶 delegatem na zjazd Oddzia艂u Wojew贸dzkiego Wojew贸dztwa Dolno艣l膮skiego.


Wszystkim serdecznie gratulujemy!

logo

Gmina G艂og贸w

Oficjalny gminny serwis internetowy Gminy G艂og贸w

Kontakt

Adres:ul. Piaskowa 1, 67-200 G艂og贸w
Telefon:(76) 836-55-55
Telefon/Fax:(76) 836-55-67
E-mail:[email protected]
NIP:693-10-13-775
REGON:000536686
KONTO BANKOWE: 98 8646 0008 0000 0000 6161 0002

Godziny pracy

Poniedzia艂ek : 7:30 - 15:30
Wtorek : 7:30 - 15:30
艢roda : 7:30 - 17:00
Czwartek : 7:30 - 15:30
Pi膮tek : 7:30 - 14:00