Inwentaryzacja obiektów zabytkowych
16 września 2025

Gmina Głogów informuje, że w dniach od 16.09.2025 r. do 15.10.2025 r. na terenie gminy Głogów zostanie przeprowadzona inwentaryzacja obiektów zabytkowych. Inwentaryzację będzie przeprowadzała firma działająca na zlecenie gminy.

Inwentaryzacji poddane będą wszystkie obiekty wpisane do wykazu zabytków Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków. Właściciele obiektów proszeni są o udostępnienie posesji celem wykonania dokumentacji fotograficznej.

Pracownicy wykonujący ewidencję zabytków na terenie naszej gminy będą posiadali stosowne upoważnienie Wójta Gminy Głogów.

Dodatkowych informacji udzielają pracownicy Urzędu Gminy, pod numerem telefonu 76 836 55 66.

logo

Gmina Głogów

Oficjalny gminny serwis internetowy Gminy Głogów

Kontakt

Adres:ul. Piaskowa 1, 67-200 Głogów
Telefon:(76) 836-55-55
Telefon/Fax:(76) 836-55-67
E-mail:[email protected]
NIP:693-10-13-775
REGON:000536686
KONTO BANKOWE: 98 8646 0008 0000 0000 6161 0002

Godziny pracy

Poniedziałek : 7:30 - 15:30
Wtorek : 7:30 - 15:30
Środa : 7:30 - 17:00
Czwartek : 7:30 - 15:30
Piątek : 7:30 - 14:00