📌Dotacja na usuwanie azbestu📌
18 sierpnia 2021

📣Miło nam poinformować, że w ramach naboru wniosków związanych z usuwaniem azbestu na rok 2021, realizowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Gmina Głogów otrzymała dofinansowanie na realizację zadania: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Głogów” w 2021 roku 🤝

 

✅ Zadanie będzie polegało na usuwaniu wyrobów zawierających azbest zdemontowanych i złożonych na posesjach mieszkańców wraz z transportem i unieszkodliwieniem na przystosowanym składowisku.

 

✅W ramach zadania planuje się usunąć około 27,46 Mg wyrobów zawierających azbest.

 

Szacunkowa wartość zadania wynosi około 19.222,00 zł, 💰 z czego dotacja z WFOŚiGW stanowi 40% tj. 7.688,80 zł. 💰Pozostała część zostanie sfinansowana ze środków budżetu Gminy Głogów.🙂

logo

Gmina Głogów

Oficjalny gminny serwis internetowy Gminy Głogów

Kontakt

Adres:ul. Piaskowa 1, 67-200 Głogów
Telefon:(76) 836-55-55
Telefon/Fax:(76) 836-55-67
E-mail:[email protected]
NIP:693-10-13-775
REGON:000536686
KONTO BANKOWE: 98 8646 0008 0000 0000 6161 0002

Godziny pracy

Poniedziałek : 7:30 - 15:30
Wtorek : 7:30 - 15:30
Środa : 7:30 - 17:00
Czwartek : 7:30 - 15:30
Piątek : 7:30 - 14:00